روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

سفر با چه کسانی خوش میگذرد

سفر با چه کسانی خوش میگذرد

سفر با چه کسانی خوش میگذرد

 

افرادی که همه عاشق سفر با آن ها هستند!

دوستان

سفر با دوستانی پر انرژی که شما را هم تشویق می‌کنند تا چیزهای جذاب و هیجان انگیز سفر را تجربه کنید. کسانی که خسته نمی‌شوند و می‌خواهند از همه لحظات سفر استفاده کنند تا تعطیلاتی به یاد ماندنی و خاطره انگیز داشته باشند.

افراد برونگرا

آن‌ها از ملاقات با افراد جدید ترسی ندارند و توانایی این را دارند که طوری با افراد جدید صحبت کنند که انگار مدت هاست آن‌ها را می‌شناسند و افراد زیادی را به خود جذب می‌کنند. داشتن همچین دوستانی با ارزش و عالی است.

 

عاشقان عکاسی

اشتیاق آن‌ها برای عکس انداختن باعث می‌شود که با هر دوربینی، عکاسی کنند و عکس‌های خارق العاده‌ای خلق کنند که سال ها بعد هم نگاه کردن به آن‌ها، روزهای شیرین سفر با او را به شما یادآوری می‌کند. آن‌ها می‌دانند در عکس کجا بایستند و چگونه ژست بگیرند تا شما هم در بهترین حالت خود در عکس بیفتید.

مدیران گروه

 در برنامه خود تمام نظرات و تمایلات همه افراد را در نظر می‌گیرند و طوری برنامه می‌ریزند که همه افراد گروه بتوانند در سفر به علایق خود برسند. برنامه آن‌ها بسیار عالی پیش می‌رود چون همه افراد گروه خوشحال هستند و میدانند که به علایق آنها احترام گذاشته شده است.

 

گوش شنوا

گاهی در سفر افکار منفی به ما هجوم می‌آورد و وقتی که این اتفاق می‌افتد خوب است که کسی که با او به سفر آمده‌اید همه کارهای خود را کنار بگذارد و دقایقی به حرف‌های شما گوش دهد و شما را آرام می‌کند.

 

تسترهای غذا

غذاهای جدید را با این افراد می‌توانید تجربه کنید. آن ها هیچ وقت پیشنهاد شما برای خوردن غذاهای جدید و متفاوت را رد نمی‌کنند و از طعم‌ها و مزه‌های جدید استقبال می‌کنند.

 

 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد